درمان طبیعی برای طولانی کردن عمر نفروپاتی IgA در
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان طبیعی برای طولانی کردن عمر نفروپاتی IgA در

برخی از بیماران در مورد زندگی نفروپاتی IgA در نگران هستند. به عنوان یک بیماری خود ایمنی شایع، نفروپاتی IgA در تبدیل به یکی از علل اصلی نارسایی کلیه که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه در آینده است.

اول، شما باید بیشتر در مورد نفروپاتی IgA در پایه می دانند. پس از 10 تا 20 سال مبتلا به نفروپاتی IgA در، کلیه ها ممکن است نشانه ای از آسیب را نشان می دهد. حدود 25 درصد از بزرگسالان مبتلا به نفروپاتی IgA در توسعه شکست کامل کلیه، در حالی که تنها 10.5 درصد از اطفال نیز نارسایی کلیه. نشانه های نارسایی کلیه ممکن است شامل تورم در دست ها و پاها مشکلات، سردرد، خستگی، تهوع و اختلال در خواب. در آن زمان این علائم رخ می دهد، شکست کامل کلیه نزدیک است.

در اینجا یک دقیق به زندگی نفروپاتی IgA در پاسخ نمی تواند داده شود، زیرا می توان آن را توسط عوامل بسیاری از جمله سن بیمار، که صحنه نفروپاتی IgA در را توسعه داده است به عوارض جدی تحت تاثیر قرار درمان انتخاب شده است که این نوع دیابت نارسایی کلیه و غیره. پس از آن یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com در دریافت ما بیشتر در مورد شرایط خود را بگویید، کارشناسان ما خواهد مشاور به موقع پزشکی ظرف 48 ساعت به شما بدهد.

مهم نیست اگر شما نفروپاتی IgA بدون توسعه داده است به نارسایی کلیه یا نه، تا زمانی که درمان با هدف درمان ریشه بیماری استفاده می شود، شکی نیست که زندگی نفروپاتی IgA در افزایش خواهد یافت.

درمان های طب چینی، از جمله گیاهان خوراکی چینی دارویی، حمام پا، حمام درمانی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، انما درمانی، طب سوزنی، و غیره برای درمان نفروپاتی IgA در از سه جنبه مورد استفاده: حذف کمپلکسهای ایمنی و IgA در خارج از بدن برای تخریب و بهبود گردش خون برای کاهش التهاب در کلیه، گسترش عروق خونی و ترویج گردش خون را بهبود بخشد ایسکمی و بدون اکسیژن، مواد مغذی ارائه کلیه و ترویج تکثیر DNA آسیب دیده سلول ها به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.

برای درمان این بیماری به درستی کلید گسترش زندگی از نفروپاتی IgA در است. اگر شما هر گونه سوال، به یاد داشته باشید که ما در اینجا مبارزه با این بیماری با شما، پس دریغ نکنید با ما تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، درمان طبیعی ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: